Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

  MainStreet uitgeroepen tot Ambassadeur van de Vrijheid 2015: ‘Het is een eer’

Ga naar beneden 
AuteurBericht
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

 MainStreet uitgeroepen tot Ambassadeur van de Vrijheid 2015: ‘Het is een eer’ Empty
BerichtOnderwerp: MainStreet uitgeroepen tot Ambassadeur van de Vrijheid 2015: ‘Het is een eer’    MainStreet uitgeroepen tot Ambassadeur van de Vrijheid 2015: ‘Het is een eer’ Icon_minitimema 19 jan 2015 - 10:54



Brabantse boyband MainStreet uitgeroepen tot Ambassadeur van de Vrijheid 2015: ‘Het is een eer’

 MainStreet uitgeroepen tot Ambassadeur van de Vrijheid 2015: ‘Het is een eer’ 01_mai10

EINDHOVEN - De grotendeels Brabantse boyband Mainstreet is uitgeroepen tot Ambassadeur van de Vrijheid 2015. Die bekendmaking deed het Nationaal Comité 4 en 5 mei zaterdag op Noorderslag in Groningen. Ook Caro Emerald, Dotan, Jett Rebel zijn dit jaar ambassadeur.

Als Ambassadeur van de Vrijheid zal MainStreet optreden op de veertien Bevrijdingsfestivals op 5 mei. Het is precies 25 jaar geleden dat de eerste Ambassadeurs van de Vrijheid optraden op de Bevrijdingsfestivals.

'De oorlog was verschrikkelijk'
Dat was voor het Nationaal Comité reden genoeg om dit jubileumjaar met vier Ambassadeurs van de Vrijheid te werken. Nils Käller van MainStreet is vereerd met de benoeming. “Voor ons is het een eer om op 5 mei Ambassadeur van de Vrijheid te mogen zijn. Wij hebben het goed in Nederland, maar er zijn in de wereld zoveel kinderen van onze leeftijd die onderdrukt worden”, licht de artiest toe.

Hij gaat verder: “Mijn grootouders waren een jaar of 16 toen de oorlog uitbrak in Nederlands-Indië. Ze werden gedwongen het land te verlaten. Het is heel moeilijk om me te verplaatsen in hun situatie, ook al heb ik nu dezelfde leeftijd. Maar één ding weet ik wel: het was verschrikkelijk.”



Publicatie: zondag 18 januari 2015 - 00:35
Gewijzigd: zondag 18 januari 2015 - 11:14
Auteur: Sebastiaan Quekel

Omroep Brabant
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
 
MainStreet uitgeroepen tot Ambassadeur van de Vrijheid 2015: ‘Het is een eer’
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Cel na actie voor vrijheid op Dag van de Vrijheid
» Sydney uitgeroepen tot beste stad ter wereld
» Oecumenische viering over vrijheid in Oosterland
» Alexander Vorsterman van Oyen uitgeroepen tot beste drummer
» Eén Amstelveen: Vrijheid wereldwijd

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: