Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Vrijheid ( in Indisch accent of petjoh)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Boeroeng

Boeroeng


Aantal berichten : 931
Registratiedatum : 03-01-09

Vrijheid ( in Indisch accent of petjoh) Empty
BerichtOnderwerp: Vrijheid ( in Indisch accent of petjoh)   Vrijheid ( in Indisch accent of petjoh) Icon_minitimedo 3 mei 2012 - 11:58


Ooit in de vorige eeuw maakte Marion Bloem het gedicht “vrijheid” voor een 4 mei herdenking. Inmiddels is het gedicht in meer dan 100 talen vertaald en als videoclip op het internet gezet. Deze clip in het Nederlands is een van de laatste. https://www.youtube.com/user/FreedomMarionBloem?feature=BF

Wie durft het aan een vertaling en gesproken clip in petjoh of met Indisch accent te maken ?




Terug naar boven Ga naar beneden
Duinkonijn

Duinkonijn


Aantal berichten : 1148
Registratiedatum : 19-05-09
Leeftijd : 79
Woonplaats : In de duinen bij Haarlem, maar geboren in Batavia

Vrijheid ( in Indisch accent of petjoh) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijheid ( in Indisch accent of petjoh)   Vrijheid ( in Indisch accent of petjoh) Icon_minitimevr 4 mei 2012 - 0:04

Er zal hier toch wel iemand zijn, Boeroeng die het kan èn durft ?
Jijzelf bijvoorbeeld, of OmSid Of Kesasar Of Henri of........

Ik kan wel petjoh verstaan en een beetje zo praten, maar niet voldoende..........

Goed idee, Boeroeng!

DK
Terug naar boven Ga naar beneden
http://home.planet.nl/~hvschaik/home.htm
Boeroeng

Boeroeng


Aantal berichten : 931
Registratiedatum : 03-01-09

Vrijheid ( in Indisch accent of petjoh) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijheid ( in Indisch accent of petjoh)   Vrijheid ( in Indisch accent of petjoh) Icon_minitimevr 4 mei 2012 - 0:54

Nee DK..
Ik ben niet geschikt voor een tekst uitspreken en voor het juiste accent ben ik te verhollandst.
Als ik het probeer dan zal ik misschien overdrijven en dan is het een karikatuur.
Dat is niet waardig.
Maar beelden achter een tekst zetten dat kan ik wel.... hoewel.. ik moet die hele techniek van editten op de pc opnieuw leren. hahahaa.. Te lang geleden voor mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Duinkonijn

Duinkonijn


Aantal berichten : 1148
Registratiedatum : 19-05-09
Leeftijd : 79
Woonplaats : In de duinen bij Haarlem, maar geboren in Batavia

Vrijheid ( in Indisch accent of petjoh) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijheid ( in Indisch accent of petjoh)   Vrijheid ( in Indisch accent of petjoh) Icon_minitimevr 4 mei 2012 - 21:27

Jammer Boeroeng, dat jij jezelf niet geschikt vindt.
Hoewel: je kan het toch (bijvoorbeeld binnen je vriendenkring) eerst uitproberen. je Indo/Indische vrienden zullen je vast helpen, ach ik denk niet dat je teveel verhollandst ben, maar ja de keuze is aan jou, dank voor je reactie.

DK
Terug naar boven Ga naar beneden
http://home.planet.nl/~hvschaik/home.htm
Gesponsorde inhoud





Vrijheid ( in Indisch accent of petjoh) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrijheid ( in Indisch accent of petjoh)   Vrijheid ( in Indisch accent of petjoh) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vrijheid ( in Indisch accent of petjoh)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Cel na actie voor vrijheid op Dag van de Vrijheid
»  MainStreet uitgeroepen tot Ambassadeur van de Vrijheid 2015: ‘Het is een eer’
» 19toen II - Indo's met een duidelijk Brabants accent
» Eén Amstelveen: Vrijheid wereldwijd
» Oecumenische viering over vrijheid in Oosterland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: