Aantal berichten : 8018 Registratiedatum : 08-12-08
Onderwerp: TongTongFair, 28 mei 2016 za 28 mei 2016 - 22:36
Vandaag was de eerste warme dag van de 58e Tong Tong Fair. Of het echt heel druk was, weet ik eigenlijk niet. Ben vandaag niet veel verder gekomen dan het cultuurpaviljoen, oftewel voornamelijk in het TongTongTheater. Wat gelijk opviel was dat het theater weer kleiner is geworden. Ik schat dat er nu nog maar 250 man erin kunnen.
Enfin, mijn ochtend begon met Anne-Gine Goemans in gesprek met Oom Anies en René Ranti en..... over Hawaiian in Nederland. Daarna was er een optreden van de Honolulu Kings, speciaal voor vandaag geformeerd.
Meer foto's hier te zien
Daarna gekeken en geluisterd naar het literair muziekprogramma 'Haar goede hand' van Marion Bloem en Erwin van Ligten. Ook hier was veel belangstelling voor. Marion las stukken uit het gelijknamige boek voor onder gitaarbegeleiding van Erwin.
Foto's van dit optreden staan hier
Het laatste programma wat ik vandaag gezien heb is het mooie muziekprogramma 'Ibu saya' van Astrid Seriese. De wachtrij was lang, de hekken moesten naar voren verzet worden. Het was het wachten meer dan waard. We hebben geluisterd naar teksten, gebaseerd op het (kamp)leven van Astrid's moeder op (gedeeltelijk) bestaande muziek gezet.
Foto's van Ibu saya staan hier
En natuurlijk ontmoet je bekenden en de bekenden ontmoeten ook weer bekenden. Al met al was het weer een gezellige dag!
En natuurlijk zijn daar ook een paar foto's van
Boeroeng
Aantal berichten : 931 Registratiedatum : 03-01-09
Onderwerp: Re: TongTongFair, 28 mei 2016 za 28 mei 2016 - 22:39
wie is Ernie Smits? Moet ik hem kennen als wannabeejournalist ? Of gewoon een kennis van je ? Ik link door ya ? kdoe manana
Onder : Rob Agerbeek begeleidt Astrid Seriese
Lyke Morjan. moeder van Astrid bron: http://www.iwicollectie.nl/aangespoeld.aspx?j=1924&id=4
ElEl
Aantal berichten : 8018 Registratiedatum : 08-12-08
Onderwerp: Re: TongTongFair, 28 mei 2016 za 28 mei 2016 - 23:01
Ernie Smits is de vader van Cindy. En heel veel mensen kennen haar
Boeroeng
Aantal berichten : 931 Registratiedatum : 03-01-09
Onderwerp: Re: TongTongFair, 28 mei 2016 zo 29 mei 2016 - 11:25