Dit jaar zijn er een paar veranderingen bij de TTF ingevoerd. Eén daarvan is, dat de pasar een uur eerder opengaat dan voorgaande jaren, om 11.00 uur al. Ik kwam na twaalven aan er stond nog een aardige rij. Ik was even vergeten, dat er dit jaar ook een seniorendag was. Vandaag konden 65+ voor slechts € 6,50 naar binnen. Maar.....kaartverkoop alleen aan de kassa.
Enfin, ik ging gelijk door naar de Bengkel waar Marc Tierolf van Tjemaralaan 14 een kookworkshop gaf. Er werd een lekker kipgerecht gemaakt en gado² saus naar recept van zijn oma Miet. Ik mocht ook proeven, heerlijk!
Gelijk daarna volgde de workshop kookboekkaften ontwerpen voor moeders recepten met Shelly Lapré. De deelnemers waren allen ijverig bezig. Helaas heb ik niet het eindresultaat gezien, omdat ik gezellig met mijn broer een hapje ging eten
Foto's van beide workshops staan hierIn het Tong-Tong Theater was de voorbeschouwing van de film
Klanken van Oorsprong van Hetty Naaijkens, met Leonard Retel Helmrich, Leo Blokhuis, Rob Agerbeek, Eddy Chatelin, Hans Bax en Sandra Reemer. Zo stond het in de aankondiging. Maar Leonard Retel Helmrich was er, om filmopnames te maken! De documentaire gaat de invloed belichten van de Nederlands-Indische geschiedenis op de Nederlandse muziek en hoe de Nederlands-Indische muzikanten (van verschillende muziekstijlen) dit zelf zien. Voor deze documentaire is nog geld nodig. U kunt doneren via www.voordekunst.nl/projecten/4497 (de giften zijn aftrekbaar van de belasting).
Meer foto's staan hierWieteke van Dort stond met de Late Late Lien show op het TongTong-podium, samen met Aïs Lawa-Lata
Foto's staan hier en uiteraard waren er ook weer gezellige ontmoetingen en die foto's staan
hier