Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 TongTongFair, 30 mei 2016

Ga naar beneden 
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

TongTongFair, 30 mei 2016 Empty
BerichtOnderwerp: TongTongFair, 30 mei 2016   TongTongFair, 30 mei 2016 Icon_minitimema 30 mei 2016 - 21:48

Dit jaar zijn er een paar veranderingen bij de TTF ingevoerd. Eén daarvan is, dat de pasar een uur eerder opengaat dan voorgaande jaren, om 11.00 uur al. Ik kwam na twaalven aan er stond nog een aardige rij. Ik was even vergeten, dat er dit jaar ook een seniorendag was. Vandaag konden 65+ voor slechts € 6,50 naar binnen. Maar.....kaartverkoop alleen aan de kassa.

Enfin, ik ging gelijk door naar de Bengkel waar Marc Tierolf van Tjemaralaan 14 een kookworkshop gaf. Er werd een lekker kipgerecht gemaakt en gado² saus naar recept van zijn oma Miet. Ik mocht ook proeven, heerlijk!

TongTongFair, 30 mei 2016 Ivwvt3  TongTongFair, 30 mei 2016 24wu24g

Gelijk daarna volgde de workshop kookboekkaften ontwerpen voor moeders recepten met Shelly Lapré. De deelnemers waren allen ijverig bezig. Helaas heb ik niet het eindresultaat gezien, omdat ik gezellig met mijn broer een hapje ging eten  Wink

TongTongFair, 30 mei 2016 11wacs4  TongTongFair, 30 mei 2016 24fbrwn

Foto's van beide workshops staan hier

In het Tong-Tong Theater was de voorbeschouwing van de film Klanken van Oorsprong van Hetty Naaijkens, met Leonard Retel Helmrich, Leo Blokhuis, Rob Agerbeek, Eddy Chatelin, Hans Bax en Sandra Reemer. Zo stond het in de aankondiging. Maar Leonard Retel Helmrich was er, om filmopnames te maken! De documentaire gaat de invloed belichten van de Nederlands-Indische geschiedenis op de Nederlandse muziek en hoe de Nederlands-Indische muzikanten (van verschillende muziekstijlen) dit zelf zien. Voor deze documentaire is nog geld nodig. U kunt doneren via www.voordekunst.nl/projecten/4497 (de giften zijn aftrekbaar van de belasting).

TongTongFair, 30 mei 2016 2gvvm8y  TongTongFair, 30 mei 2016 152fccp

Meer foto's staan hier


Wieteke van Dort stond met de Late Late Lien show op het TongTong-podium, samen met Aïs Lawa-Lata

TongTongFair, 30 mei 2016 25infvb

Foto's staan hier en uiteraard waren er ook weer gezellige ontmoetingen en die foto's staan hier
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
 
TongTongFair, 30 mei 2016
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» TongTongFair, 28 mei 2016
» TongTongFair, 29 mei 2016
» TongTongFair, 31 mei 2016
» TongTongFair, 30 mei 2014
» TongTongFair, 1 juni 2016

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Foto's en verslagen-
Ga naar: