Bergenaar loopt mee
11 JUNI 2016
BERGEN OP ZOOM – Jeffry Verdult loopt voor de 1e keer mee met de 100e editie van de Nijmeegse vierdaagse.
Na het avontuur van zijn zoektocht samen met KRO-Spoorloos, kreeg hij te horen dat hij was ingeloot voor de 100e editie. Jeffry moest gelijk omschakelen en direct aan slag om te gaan trainen. “Dit is een mooi moment om alles een plaats te geven van de adoptie-gebeurtenissen in Indonesië. Sporten en er over te praten, is een goede methode om de gebeurtenissen en emotionele ervaringen een plaats te geven”, aldus Jeffry. “Soms ontbreekt de wil, maar opgeven is geen optie. Dit geldt voor veel dingen. Doorzetten en doelen bereiken, dat is mijn motto”.
Jeffry maakt deel uit van het team Nationale Politie, waar hij vrijwilliger is. Zondag 17 juli zal Jeffry samen met zijn teamgenoten richting Nijmegen vertrekken, waar het allemaal gaat gebeuren. Spannend? “Zeker”, zegt Jeffry. “Maar mijn motivatie is dat ik mijn vierdaagse opdraag aan mijn adoptie. Dus opgeven is geen optie”, besluit Jeffry.
Internetbode.nl