Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Wilders toch links verleden

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
ElEl

ElEl

Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Wilders toch links verleden Empty
BerichtOnderwerp: Wilders toch links verleden   Wilders toch links verleden Icon_minitimema 12 okt 2009 - 18:33

Zijn broer haalt uit ’stem niet op mijn broertje’

Het gaat niet echt lekker in de familie Wilders. Geert Wilders heeft standpunten waar de rest van de familie niets mee kan. Schreven we eerder al dat de zussen van de PVV-voorman op GroenLinks stemmen, nu laat de broer van Geert van zich horen. Paul Wilders schrijft onder andere: ‘als Wilders – kenner, gegeven het feit dat ik de luiers van Geert heb verschoond, mijn advies: stem niet op die xenofoob.’ Maar de grote broer van Geert komt ook met een aardig nieuwtje..

Paul Wilders schrijft al sinds 2006 op het forum van de Utrechtse schaakvereniging UCS De Rode Loper. Een club die vroeger stevig links was. En volgens Paul is ‘Wilders een seizoen lid geweest van de Rode Loper. Won zijn eerste partij (tegen Frans Smid als ik me goed herinner), verloor de opvolgende drie partijen – en bedankte als lid.’

Belangrijk? Nee, gewoon leuk om te weten dat Wilders net als Verdonk en Fortuyn een links verleden heeft.

Laatste quote van Paul Wilders ‘Persoonlijk reken ik hem dat niet aan; ik ken zijn beperkingen vanaf de dag dat hij geboren is en de jaren de daarop volgden. Boerenslim maar zonder echte intellectuele bagage.’

Dit bericht is gebaseerd op een artikel in de Vrij Nederland van deze week.

Politiek.blog.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
Boeroeng

Boeroeng

Aantal berichten : 931
Registratiedatum : 03-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Wilders toch links verleden   Wilders toch links verleden Icon_minitimema 12 okt 2009 - 18:46

die linksheid valt wel mee...
waarom zou een puber van 14 met hormonen een psp-affiesje ophangen in zijn slaapkamer???
Wilders toch links verleden Img

dat rooie stuk hoorde er niet bij toen

link van plaatje werkt niet in tekstvorm
Kesasar

Kesasar

Aantal berichten : 2586
Registratiedatum : 03-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Wilders toch links verleden   Wilders toch links verleden Icon_minitimedi 13 okt 2009 - 20:22

Tjonge-tjonge is dat reclame maken voor "DRINK MEER MELK"? Twisted Evil
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Wilders toch links verleden   Wilders toch links verleden Icon_minitime

Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» de 'Indonesische roots' van Wilders steeds sterker..
» Deskundigen ondersteunen Wilders
» Wilders wijst NCTV op ’oorlogsverklaring’
» ‘Geblondeerde Wilders verhult afkomst’
» Lancering Geert Wilders Glossy

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: