Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Aanschuiftafel Bunga lili

Ga naar beneden 
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Aanschuiftafel Bunga lili Empty
BerichtOnderwerp: Aanschuiftafel Bunga lili   Aanschuiftafel Bunga lili Icon_minitimeza 13 feb 2010 - 14:28

Waarom Bunga lili

Het initiatief voor de aanschuiftafel is ontstaan tijdens een reis in 2007. In januari van dat jaar maakten wij met mijn ouders (beide al in de 80) een reis naar Indonesië en trokken wij van West- naar Oost-Java, Bali en de Gili eilanden (ten noordwesten van Lombok). Het werd een hele bijzondere reis, want voor de eerste keer ging ik terug naar mijn geboorteland.

Op Midden-Java verbleven wij o.a. in Baturaden, een prachtige plek waar we samen met een gids een wandeling maakten door de prachtige natuur en langs de heetwaterbronnen. Onze gids, Santos, vertelde over de omgeving en over de stichting waar hij in het dagelijkse leven werkzaam is, stichting Tileng. Wij werden gegrepen door zijn toewijding en enthousiasme, vooral toen hij later op de dag één van de projecten van de stichting aan ons liet zien, een lagere school in Baturaden. Op dit moment richt de stichting zich op een drietal desa’s, te weten Imogiri, Baturaden en uiteraard Tileng. Stichting Tileng heeft ten doel de leef- en woonsituatie van de desa’s (dorpen) te verbeteren en tracht haar doel met name te bereiken door het bevorderen en financieren van projecten voor de lokale bevolking. Voor meer informatie zie www.tileng.nl.

Lees verder op de site van Bunga lili
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
 
Aanschuiftafel Bunga lili
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Prinses Máxima opent wijkcentrum Bunga Pala in Marum / 3/ sept.
» Met Bunga Tandjung naar Molukken
» Een dansverhaal: Bunga Melati is trots na ieder optreden
» Prinses Máxima opent wijkcentrum Bunga Pala in Marum
» 1 april: Stekjes ruilen in Taman Indonesia op Pasar Bunga

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: