nog meer gossip..
Terence Schreurs zat tegen burn-out aan
Terence Schreurs is op het nippertje ontsnapt aan een burn-out. De 35-jarige actrice werd wakker geschud door haar manager. "Zij zag dat ik mij over de kop aan het werken was", vertelt Schreurs aan De Telegraaf.
"Ik zat toen tien jaar in het vak en had een veel te lange cv. Films, series, presentaties. Vaak nog meerdere dingen tegelijk. Doordat ik op een rijdende trein zat, kon ik er niet vanaf springen", blikt Schreurs terug. "Het was nodig dat iemand mij een spiegel voorhield."
De actrice, die vanaf maandag een gastrol in Goede Tijden, Slechte Tijden heeft, heeft altijd prestatiedrang gehad. "Ik heb altijd de beste willen zijn. Ik was altijd de kleinste en voelde daardoor een extra drang om mij te bewijzen. Niet piepen, maar werken."
Door haar vele werk vergat Schreurs haar familie en vrienden. "Eigenlijk draaide het altijd om mij. Mensen in mijn omgeving moesten rekening houden met mijn agenda. Wanneer zij hun verhaal kwijt wilden, zat ik met mijn hoofd bij mijn werk. Dat wil ik niet meer."
rtl.nl