Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Terence Schreurs zet verhoudingen GTST op scherp

Ga naar beneden 
AuteurBericht
wu

wu

Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

Terence Schreurs zet verhoudingen GTST op scherp Empty
BerichtOnderwerp: Terence Schreurs zet verhoudingen GTST op scherp   Terence Schreurs zet verhoudingen GTST op scherp Icon_minitimedi 1 mei 2012 - 12:20

Terence Schreurs zet verhoudingen GTST op scherp 05_ter10

Vanaf maandag 30-04-2012 is het Goede Tijden Slechte Tijden dorpje Meerdijk een bewoonster rijker: Terence Schreurs maakt haar debuut in de populaire soap.

Haar alter ego Yvon Terstal is de flirt van Rik de Jong: gespeeld door Ferri Somogyi. De cast viert vanavond in het fictieve dorpje ook Koninginnedag.

Tijd om te wennen aan haar nieuwe rol had Terence niet. Ze had meteen heftige scènes met Ferri. "De eerste zoenscènes, de eerste vrijscènes met Ferri waren heel fijn. We hebben erover gesproken, heldere afspraken gemaakt."

Terence werd bekend door haar rollen in 'Ver van Familie', 'K3 en de Kattenprins' en 'Het Leven uit een dag'.

rtl.nl
maandag 30 april 2012, 20:10
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
wu

wu

Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

Terence Schreurs zet verhoudingen GTST op scherp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terence Schreurs zet verhoudingen GTST op scherp   Terence Schreurs zet verhoudingen GTST op scherp Icon_minitimedi 1 mei 2012 - 12:34

nog meer gossip..

Terence Schreurs zat tegen burn-out aan

Terence Schreurs is op het nippertje ontsnapt aan een burn-out. De 35-jarige actrice werd wakker geschud door haar manager. "Zij zag dat ik mij over de kop aan het werken was", vertelt Schreurs aan De Telegraaf.

"Ik zat toen tien jaar in het vak en had een veel te lange cv. Films, series, presentaties. Vaak nog meerdere dingen tegelijk. Doordat ik op een rijdende trein zat, kon ik er niet vanaf springen", blikt Schreurs terug. "Het was nodig dat iemand mij een spiegel voorhield."

De actrice, die vanaf maandag een gastrol in Goede Tijden, Slechte Tijden heeft, heeft altijd prestatiedrang gehad. "Ik heb altijd de beste willen zijn. Ik was altijd de kleinste en voelde daardoor een extra drang om mij te bewijzen. Niet piepen, maar werken."

Door haar vele werk vergat Schreurs haar familie en vrienden. "Eigenlijk draaide het altijd om mij. Mensen in mijn omgeving moesten rekening houden met mijn agenda. Wanneer zij hun verhaal kwijt wilden, zat ik met mijn hoofd bij mijn werk. Dat wil ik niet meer."

rtl.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com

Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Terence Schreurs in 'Seinpost Den Haag'
» Het scherp van Ambon - Wouter van Mastricht
» Toeristisch Bali op scherp na aanslagen
» Indonesië op scherp voor jihadgezinnen