...........Had ik al vertelt dat er in Indonesië superveel Chinezen wonen?......
Meid Elly toch, 't is niet waar toch?Neen, heb je nog niet verteld. Vertel, ik ben strontnieuwsgierig.... Hoe zien ze eruit? Zelfde als overal te wereld? ...... verdiepingen en met alleen
Indisch personeel... (Uit het verslag zelf.) .......
Die Indische mensen zijn ook niet weg te branden uit Indonesia. Nu zijn ze dus daar zeker clandestien aan het werk bij die Toko Oen. Als de WUV/WUBO daar achter komt, oei oei oei........Ze had echt Indisch gekookt voor ons.....
Nooit geweten dat er ook ONECHT Indisch eten bestond...........Als toetje een Ambonees zoet gelei-achtig goedje met warme klappermelk eroverheen.......
Ik wil klapper/klappermelk met suiker, want iets anders lust ik niet...Dus al met al hebben we in Indonesia: Chinezen, Indischen, toeristen uit Ghollaaaan en zelfs Ambonese toetjes..... eh, vraagje? Hebben we daar ook nog wel Indonesiërs?
Die mevrouw Elly toch: als je op reis gaat naar een land, onderzoek van te voren een stukje van de historie en de cultuur van het land, dan hoef je in je reisverslag niet zulke domme opmerkingen te schrijven en kan je de tijd nuttiger gebruiken door iets interessants te schrijven. Ik word daar zooooo moe van.....