Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 KPN stoot deel van zijn telecommunicatiemasten af

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

KPN stoot deel van zijn telecommunicatiemasten af Empty
BerichtOnderwerp: KPN stoot deel van zijn telecommunicatiemasten af   KPN stoot deel van zijn telecommunicatiemasten af Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 10:37


KPN stoot deel van zijn telecommunicatiemasten af

Door Bauke Schievink, woensdag 31 oktober 2012 11:15


KPN heeft bekendgemaakt dat het een deel van zijn masten die bedoeld zijn voor mobiele communicatie heeft verkocht aan het bedrijf Protelindo. De telecomprovider wil de masten niet langer zelf in beheer hebben en gaat nu in plaats daarvan mastruimte huren.

Volgens KPN moet de verkoop een bedrag van ongeveer 75 miljoen euro opleveren. Protelindo, dat de telecommasten in handen krijgt, is in Indonesië ook al eigenaar van telecomapparatuur. Het is niet bekendgemaakt hoeveel masten precies worden verkocht, maar het is niet de eerste keer dat de telecomprovider masten in de verkoop doet; in de jaren 2008 tot en met 2011 werden eveneens voor telecommunicatie bedoelde masten afgestoten.

KPN gaat nu de benodigde mastruimte huren. De reden die hiervoor wordt opgevoerd is dat de provider het beheren van telecommasten, die door verschillende bedrijven worden gebruikt, niet als kerntaak ziet. Ook wil KPN af van vastgoed, zoals kantoorgebouwen en voormalige telefooncentrales. Ook hier lijkt de telecomprovider een huurconstructie na te streven. KPN stoot vaker masten af om ze vervolgens terug te huren.


Tweakers
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
Henri R. Cingoor

Henri R. Cingoor


Aantal berichten : 2328
Registratiedatum : 04-01-09
Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas

KPN stoot deel van zijn telecommunicatiemasten af Empty
BerichtOnderwerp: Re: KPN stoot deel van zijn telecommunicatiemasten af   KPN stoot deel van zijn telecommunicatiemasten af Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 18:28

Nou, lekker is dat.

Moet ik voortaan Indonesisch "lullen" door mijn praatijzer. Niet dat het een probleem is voor mij, maar voor de andere kant van de lijn dus wel, want die hebben niet direkt de kamus bij de hand..... Krijg ik dat gedonderjaag weer om elke zin te spellen en drie keer te herhalen voordat men weet waar ik het over heb... sjonge sjonge, wat een gedoe allemaal.

Hierbij voor de ingewijden een code die ik heb samengesteld, zodat jullie de kamus er niet bij hoeven te hebben.

Toets 1: Makan
Toets 2: Kentut
Toets 3: Cari upil.
Toets 4: Tutup mulut.
Toets 5: Abis...Dhaaaaag.

En toen al.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.imexbo.nl
Kesasar

Kesasar


Aantal berichten : 2586
Registratiedatum : 03-01-09
Woonplaats : Selandia Baru

KPN stoot deel van zijn telecommunicatiemasten af Empty
BerichtOnderwerp: Re: KPN stoot deel van zijn telecommunicatiemasten af   KPN stoot deel van zijn telecommunicatiemasten af Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 18:49





Allemachies! Zelfs broertje Henri heeft zijn tong terug gevonden! Howzit adik? Alles nog OK? Nou weet ik waarom de zon schijnt vandaag, missy Wu aan 't roer vandaag, si Henri weer aan 't "lullen", Om Sid ook een dagje of zo geleden, en het zal niet lang duren voor 't K'nijn uit z'n holletje komt, 'k vraag me af of dat iets te doen heeft met die masten? Pluk de dag/nacht goeie mensen, zodra het voorbij is, komt het nimmer terug! siK.




Terug naar boven Ga naar beneden
Henri R. Cingoor

Henri R. Cingoor


Aantal berichten : 2328
Registratiedatum : 04-01-09
Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas

KPN stoot deel van zijn telecommunicatiemasten af Empty
BerichtOnderwerp: Re: KPN stoot deel van zijn telecommunicatiemasten af   KPN stoot deel van zijn telecommunicatiemasten af Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 18:56

Om K, even 5 pik. (Voor onwetenden: deze term houdt niet iets ordinairs in, maar betekent: even rusten.)

Capek van verhuizen. Morgen al weer vroeg present. Leverancier vloerdelen opwachten.
Take care en enjoy spring !!!!!

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.imexbo.nl
Duinkonijn

Duinkonijn


Aantal berichten : 1148
Registratiedatum : 19-05-09
Leeftijd : 79
Woonplaats : In de duinen bij Haarlem, maar geboren in Batavia

KPN stoot deel van zijn telecommunicatiemasten af Empty
BerichtOnderwerp: Re: KPN stoot deel van zijn telecommunicatiemasten af   KPN stoot deel van zijn telecommunicatiemasten af Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 22:15

Selamat Om Kesas, hier het K'nijn.
Selamat bro Henri.

Ja wat moet dat nu met die zendmasten, heb ik geen last mee, ik heb geen mobieltje alleen een gewone ouderwetse telephon.


DK
Terug naar boven Ga naar beneden
http://home.planet.nl/~hvschaik/home.htm
Kesasar

Kesasar


Aantal berichten : 2586
Registratiedatum : 03-01-09
Woonplaats : Selandia Baru

KPN stoot deel van zijn telecommunicatiemasten af Empty
BerichtOnderwerp: Re: KPN stoot deel van zijn telecommunicatiemasten af   KPN stoot deel van zijn telecommunicatiemasten af Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 23:04




Ha die K'nijn! Wat man, geen cel-phoontje? Die vrouw van jouw moet je wel vertrouwen dan! Die van mij heeft me al jaren geleden een aan geschaft en met een ketting en slot om mijn nek gehangen, op die manier dacht ze dat ze altijd zou weten waar ouwe Kesas zo al uit hangt, ja nooit voor gevallen hoor, haha, zo maar het batterijtje er uit halen en Kesas weer bujang voor een klein tijdje Wink nice talking to yah! siK.





Terug naar boven Ga naar beneden
Duinkonijn

Duinkonijn


Aantal berichten : 1148
Registratiedatum : 19-05-09
Leeftijd : 79
Woonplaats : In de duinen bij Haarlem, maar geboren in Batavia

KPN stoot deel van zijn telecommunicatiemasten af Empty
BerichtOnderwerp: Re: KPN stoot deel van zijn telecommunicatiemasten af   KPN stoot deel van zijn telecommunicatiemasten af Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 23:33

Hi Pak Kesas, mijn vrouw vertrouwt mij, gelukkig! kuskus cheers I love you duimenop
Ik ben wel eens niet thuis en zeg dat ik naar een postzegel vriend ga affraid lol!
Wel veilig zonder cel-phoon !
Kasihan Pak Kesas: een ketting om de nek, maar goed dat er batterij in zit........


DK
Terug naar boven Ga naar beneden
http://home.planet.nl/~hvschaik/home.htm
Duinkonijn

Duinkonijn


Aantal berichten : 1148
Registratiedatum : 19-05-09
Leeftijd : 79
Woonplaats : In de duinen bij Haarlem, maar geboren in Batavia

KPN stoot deel van zijn telecommunicatiemasten af Empty
BerichtOnderwerp: Re: KPN stoot deel van zijn telecommunicatiemasten af   KPN stoot deel van zijn telecommunicatiemasten af Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 23:57

Hi pak Kesas,
Het is nu toch lente in NZ?
Als nieuwe rawit gezaaid voor de zomer?
Bij mij zijn de rawits al bijna op, plant heeft veel rawits gegeven, maar nu komt de winter, dus de rawitplantjes staan binnen voor het raam.
Als ze weer gaan bloeien, moet ik voor bijtje gaan spelen... lol! ander geen nieuwe rawit.. Sad

DK
Terug naar boven Ga naar beneden
http://home.planet.nl/~hvschaik/home.htm
Kesasar

Kesasar


Aantal berichten : 2586
Registratiedatum : 03-01-09
Woonplaats : Selandia Baru

KPN stoot deel van zijn telecommunicatiemasten af Empty
BerichtOnderwerp: Re: KPN stoot deel van zijn telecommunicatiemasten af   KPN stoot deel van zijn telecommunicatiemasten af Icon_minitimedo 1 nov 2012 - 6:54





Hi again bro K'nijn, ja het is lente hier, het weer zeer wisselvallig, twee dagen zon en een week regen! Mijn cabai planten zijn goed op gekomen dit jaar, zo'n zestig of zeventig stuks, die ik uit roei tot ik ongeveer veertig beste planten over heb, Het zaad kost mij niets, over gehouden van 't vorig jaar. 'K heb nog steeds een freezer half vol met lomboks en rawits die ik weg kan geven om ruimte te maken voor de oogst van mischien einde Maart. Het seizoen is dit jaar laat begonnen, en als je je plantjes te vroeg buiten zet groeien ze toch niet tot dat het warmer word.
Jammer dat ik mijn planten niet kan over-winteren, ze zijn er een beetje te groot voor ( tussen 50 en 70cm ) That's all for now, see you in the bayou

siK.




Terug naar boven Ga naar beneden
Duinkonijn

Duinkonijn


Aantal berichten : 1148
Registratiedatum : 19-05-09
Leeftijd : 79
Woonplaats : In de duinen bij Haarlem, maar geboren in Batavia

KPN stoot deel van zijn telecommunicatiemasten af Empty
BerichtOnderwerp: Re: KPN stoot deel van zijn telecommunicatiemasten af   KPN stoot deel van zijn telecommunicatiemasten af Icon_minitimedo 1 nov 2012 - 18:17

Hi pak Kesas,
zo'n grote tuin dat de vriezer vol is? Zelfs na de winter? affraid
Of is het een cabai en rawit plantage? lol!
Het goede leven in NZ duimenop

DK
Terug naar boven Ga naar beneden
http://home.planet.nl/~hvschaik/home.htm
Gesponsorde inhoud





KPN stoot deel van zijn telecommunicatiemasten af Empty
BerichtOnderwerp: Re: KPN stoot deel van zijn telecommunicatiemasten af   KPN stoot deel van zijn telecommunicatiemasten af Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
KPN stoot deel van zijn telecommunicatiemasten af
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Want elk graf heeft zijn verhaal - Deel 2
» Verbonden over de grens van het graf - deel 9: De voorouders zijn nooit ver weg
» Sommigen zijn nog altijd in oorlog met Japan - deel 5: De zorg voor de oudste Molukkers is een ereschuld.
» Zelfs een kind kent opa’s eiland - deel 3: Molukse tradities zijn krachtig, maar kunnen ook een struikelblok vormen
» De Nationalistische Beweging van Indonesia begin jaren 1900 - Deel 7 tevens laatste deel.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: