Aantal berichten : 6613 Registratiedatum : 08-12-08
Onderwerp: Bidden in het Bahasa Indonesia do 13 dec 2012 - 9:03
Bidden in het Bahasa Indonesia 12-12-2012
Veertien talen beschikbaar
In het bisdom Rotterdam is er een grote groep gelovigen die Bahasa Indonesia spreekt. Uiteraard in Den Haag, de ‘weduwe van Indië’ zoals Wieteke van Dort als tantie Lien zong, maar ook in andere parochies wonen en kerken zij. Voor hen en alle anderen die het Bahasa machtig zijn is het Gebed om Geloof nu in het Indonesisch beschikbaar.
lees verder op de site van..
Bisdom Rotterdam
Henri R. Cingoor
Aantal berichten : 2328 Registratiedatum : 04-01-09 Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas
Onderwerp: Re: Bidden in het Bahasa Indonesia do 13 dec 2012 - 10:36
Mag er ook in het Indonesisch gezongen worden?
Malam Kudus....
Luister naar de achtergrond van deze link: http://imexbo.nl/laatste-updates.html
Duinkonijn
Aantal berichten : 1148 Registratiedatum : 19-05-09 Leeftijd : 80 Woonplaats : In de duinen bij Haarlem, maar geboren in Batavia
Onderwerp: Re: Bidden in het Bahasa Indonesia do 13 dec 2012 - 21:13
Bro Henri, Een prachtige versie van Stille heilige nacht. Dank je wel. Er zijn zeer speciale herinnering voor mijn vrouw (daar ga ik niet verder over praten, want het is mooi en triest).........
DK
Duinkonijn
Aantal berichten : 1148 Registratiedatum : 19-05-09 Leeftijd : 80 Woonplaats : In de duinen bij Haarlem, maar geboren in Batavia
Onderwerp: Re: Bidden in het Bahasa Indonesia do 13 dec 2012 - 21:14
[quote="Duinkonijn"]Bro Henri, Een prachtige versie van Stille heilige nacht. Dank je wel. Er zijn zeer speciale herinnering voor mijn vrouw (daar ga ik niet verder over praten, want het is mooi en triest, heel gevoelig).........