Aantal berichten : 2328 Registratiedatum : 04-01-09 Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas
Onderwerp: Nieuwe Indo de wereld aan het verkennen. do 24 jan 2013 - 8:03
Kreeg volgend telegram via sms met Whats apps binnen:
Er schijnt weer een nieuw soort Indo afgelopen nacht om 01:29 uur geboren te zijn:
Zwart haar en blonde wenkbrauwen/wimpers. Nah ja....... Woog 2780 gr en was "indolent" dus moest de vacuumpomp erbij komen.
Moeder maakt het goed, echte Indische en bevalling zonder verdoving en zonder aduh ampun sakit geroep. Best trots op 'r. Kleine maakt het ook goed. Kleine beschadiging aan lipje en gaat hoogstwaarschijnlijk aan de plastische chirurgie. Ondanks blonde wimpers en wenkbrauwen kwam de ware aard van het beestje al meteen boven, want wilde geen melk maar een vette portie rujak cingur.
Vader slaapt.
Oh, er kwam nog een ps-je achteraan van het kind zelf...(Moderne tijden dus kinderen meteen een mobieltje hebben natuurlijk)
Enchanté, moi je m'apelle KEANO JEADEN..... Excusez moi, maar mijn opa noemt me gewoon Djo Elle, waarom weet ik niet, waarschijnlijk omdat opa nu eenmaal een tic heeft. En opa heeft altijd wat te zei....n, want mijn neefje heeft blond haar en zwarte wenkbrauwen en wimpers en die heet Djo Ah Melle.
Hoe verzinnen ze het.
Einde persbericht.
ElEl
Aantal berichten : 8018 Registratiedatum : 08-12-08
Onderwerp: Re: Nieuwe Indo de wereld aan het verkennen. do 24 jan 2013 - 9:04
GEFELICITEERD!!!!!!!!!
wu
Aantal berichten : 6613 Registratiedatum : 08-12-08
Onderwerp: Re: Nieuwe Indo de wereld aan het verkennen. do 24 jan 2013 - 9:53
GEFELICITEERD!!!!!!!!!
boleh pinjem aja ya..
(duh, die opa's van tegenwoordig.. Djo Ah, Djo Elle.. ben benieuwd als opa straks kleindochters krijgt..)
Henri R. Cingoor
Aantal berichten : 2328 Registratiedatum : 04-01-09 Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas
Onderwerp: Re: Nieuwe Indo de wereld aan het verkennen. do 24 jan 2013 - 10:12
Kleindochter?
Simpel, dan wordt het Djo Ni...... Nieuwe spelling toch?
Boeroeng
Aantal berichten : 931 Registratiedatum : 03-01-09
Onderwerp: Re: Nieuwe Indo de wereld aan het verkennen. do 24 jan 2013 - 10:45