"Opzouten jongens!!! Ik ben de revenuen aan het tellen afkomstig uit de bilaterale verhoudingen... Een voor de baas, een voor mij, een voor de regering.... een voor de baas, twee voor mij, een voor de regering..... een voor de baas, drie voor mij, een voor de regering.... zucht. Wat seg ie? Onderbreek me nu niet alsjeblieft zeg."
Opnieuw tellen... waar was ik nou gebleven.... oh ja, ik weet het weer, gaat ie dan.
Een voor de baas, 50 voor mij, een voor de regering......
Hé heé hé Franske..... Hoezo elke keer voor jou erbij?
Neen, is niet echt voor mezelf, maar voor geheim potje, als we weer reizen gaan maken naar landjes waar we bilaterale verhoudingen mee willen beginnen of als we andere landjes moeten spekken die geen cent te makke hebben of misschien wel spenderen aan andere rotzooi waar het klootjesvolk toch geen zier aan heeft.
Jullie snappen er ook geen lazer van. Schiet op jongetjes van SP en D66.... PvdA heeft voorrang, want ledental van de partij gaat 'n bietje achteruit, dus moet er een campagne kommen toch? FF oppoetsen die hap, daar is o.a. dat potje voor... En schreeuw niet zo hard, straks komt die blond geverfde er ook nog bij.
Aju.