..Indonesië bestaat uit ongeveer 17.000 eilanden, waarvan er zo’n 6.000 bewoond zijn.
Advertentie in SuaraSurabaya.net:
11.000 onbewoonde eilanden te koop. Voor vervoer dient u zelf te zorgen. Bij aankoop van 3 eilanden tegelijk, krijgt men een gratis klapperboom plantage cadeau.
65+ Gegadigden krijgen korting.
...Of smaakvolle Indonesische loempia’s?
Vraag: Welke smaakvolle loempia's? Die uit Semarang, Surabaya, van de supermarkt, de afhaal chinees van een kilo het stuk of die uit Dordrecht?
....dan voor de zeer pittige Ikan Bali...
Rectificatie: Het is Ikan bumbu Bali...Anders zou men geneigd zijn te denken dat het Balinese vissen zijn, die speciaal naar Nederland gekomen zijn.... Sorry: gezwommen hebben.
...Op vrijdag, zaterdag en zondag betaalt iedereen vanaf 11 jaar € 19,90 per persoon...
Vraag: En beneden 11 jaar hoeveel?
Tot slot:...In ieder geval zijn er van de meeste gerechten een zoete en een pikante variant, zodat iedereen een lekkere smaak kan vinden.
Vraag: Deze omschrijving kan ik even niet goed volgen, maar het zal wel aan mij liggen....Je hebt dus 50% kans op een lekkere smaak? Ofwel zoet ofwel pikant.
Overigens: het restaurant is mij bekend en het is inderdaad een goed restaurant, maar de journalist Slagter had wel een ietsie pietsie betere reclame mogen schrijven ipv er af en toe een raffelwerkje van te maken.
Geef mij maar nasi goreng, met een gebakken ei.
Wat pikants en wat pang sit en een goed glas ijs erbij.
Rasa sayange, rasa sayange
sama santan dengan gula,
su talalu manise, su talalu manise
Slamat makan.... kari2 boleh dibungkus? (Mogen de restanten ingepakt worden?)