Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Wibi Soerjadi slachtoffer zinloos geweld

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Anti-Indo

Anti-Indo


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 03-07-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Brabant, daar brandt nog licht

Wibi Soerjadi slachtoffer zinloos geweld Empty
BerichtOnderwerp: Wibi Soerjadi slachtoffer zinloos geweld   Wibi Soerjadi slachtoffer zinloos geweld Icon_minitimedi 8 apr 2014 - 17:33

Wibi Soerjadi slachtoffer zinloos geweld

Wibi Soerjadi zou afgelopen weekend door een groep jongens zijn aangevallen bij het Leidseplein in Amsterdam. Dat bevestigt zijn management aan RTL Boulevard.

De jongens zouden zich agressief hebben gedragen naar Wibi. "Het was volslagen onverwachts, ik was alleen en ze herkenden mij niet", aldus Wibi in een reactie aan RTL Boulevard.

Het zou gaan om drie jongens. Wibi heeft nog flink van zich af weten te bijten. "Gelukkig kon ik vanwege vroegere fanatieke vechtsporttrainingen een aantal noodzakelijke handelingen verrichten, waardoor ik uiteindelijk weg kon komen."

Eén van de jongens trok zelfs een mes tijdens de schermutseling, zo liet zijn management ons eerder al weten. "Het werd dus echt even heel gevaarlijk." Er stonden wat mensen omheen, maar die zouden niets hebben gedaan.

"Ik ben geschrokken van de agressiviteit en het onnodige geweld van deze mannen en ook van omstanders die ogenschijnlijk niets deden", aldus Wibi. "Het voelt onwerkelijk om zinloos geweld van zo dichtbij mee te maken. Het is gelukkig goed afgelopen en ik ben niet gewond, maar ik voel me op dit moment ongemakkelijk om voor de camera het verhaal te vertellen."

Bron: http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/entertainment/wibi-soerjadi-slachtoffer-zinloos-geweld

Met een sissertje afgelopen, dus, maar toch...  nee 
Terug naar boven Ga naar beneden
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

Wibi Soerjadi slachtoffer zinloos geweld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wibi Soerjadi slachtoffer zinloos geweld   Wibi Soerjadi slachtoffer zinloos geweld Icon_minitimedi 8 apr 2014 - 19:24


Stoer hoor, 3 tegen 1....
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
 
Wibi Soerjadi slachtoffer zinloos geweld
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wibi Soerjadi wil kinderen
» De keuzes van Wibi Soerjadi
» Wibi Soerjadi eindelijk aan de vrouw
» Hernia voor Wibi Soerjadi
» Wibi Soerjadi geweigerd bij Jimmy Woo

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Berichten :: Actueel-
Ga naar: