Beste mensen,
Mijn naam is Stephan van den Brink en momenteel zit ik in het afstudeerjaar van de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht (HKU). In dit laatste half jaar ga ik me bezig houden met mijn eigen afstudeerfilm, deze film zal gaan over de evolutie van mijn eigen familie. Een korte introductie: mijn opa en vader komen van Palembang, Sumatra. Toen mijn vader 10 jaar was zijn ze met de hele familie (opa, oma, mijn vader, mijn oom en mijn tante) verhuist naar Nederland. Dit was in 1965, een van de laatste lichtingen.
Zelf ben ben ik vorig jaar op 23 jarige leeftijd met mijn familie naar Indonesië geweest voor een rondreis. We gingen nu voor het eerst daarheen en eigenlijk ook de eerste keer dat mijn familie daarheen ging sinds die verhuizing in 1965. Het was een onvergetelijke reis, we waren met de bijna de gehele familie, ooms, tantes, neefjes etc. Een prachtig land, veel gezien, veel ervaren, een hele mooi tijd
. Een paar maanden na die reis kwam ik opeens op het idee om over Indonesië, mijn familie en Nederland een film te maken.
Nu ben ik bezig met mijn onderzoek en veel boeken aan het lezen etc. Maar
mijn vraag aan jullie is: wat is jullie mooiste herinnering aan Indonesië? Als je nu woonachtig bent in Nederland, en terugdenkt aan de tijd dat je nog in Indonesië leefde wat waren toen de meeste mooie momenten?
Wellicht kun je me antwoord geven door tekst, een foto of zelfs een film die hebt gezien? Alle hulp is welkom
Mocht je bepaalde dingen niet op internet willen zetten dan kun je me ook emailen via stephanvandenbrink@gmail.com
Voor voorbeelden van mijn eerder gemaakt werk of om een indruk van mijn stijl/werk weer te geven: http://www.studiowoods.nl
Alvast hartelijk dank!
Stephan