Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Acteurs gezocht afstudeerfilm HKU

Ga naar beneden 
AuteurBericht
SvdnBrink

SvdnBrink


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 26-02-10
Leeftijd : 38

Acteurs gezocht afstudeerfilm HKU Empty
BerichtOnderwerp: Acteurs gezocht afstudeerfilm HKU   Acteurs gezocht afstudeerfilm HKU Icon_minitimezo 25 apr 2010 - 10:37

Hey mensen!

Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeerfilm aan de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht. In mijn film wil ik Indonesië, Nederland en de verschillen daartussen laten zien.

De film gaat over een vader en zijn zoon die het tropische Indonesië moeten inruilen voor het koude kikkerlandje Nederland. Tijdens de reis van Indonesië naar Nederland maakt het tweetal van alles mee en de aankomst in Nederland is een echte openbaring. Vanwege de toekomst van de kinderen en andere situaties moeten ze Indonesië verlaten. Ze zijn nog nooit in Nederland geweest en dit levert vreemde maar ook fantasierijke situaties op.

De film wordt een mix van animaties en video. Er zullen dus ook getekende stukken in de film voorkomen! Voor mijn film ben ik op zoek naar een jongen en een man met een Indisch uiterlijk. Het jongetje is tussen de 10 en 15 jaar oud en de man tussen de 30 en 40 jaar oud

Zijn er mensen op dit forum die indische acteurs kennen in bv. de familie- of vriendenkring? Dan hoor ik het graag! Smile
Mijn email is: stephan@studiowoods.nl

Hieronder een moodboard:
Acteurs gezocht afstudeerfilm HKU Indonesie_moodboardv1

Alvast vriendelijk bedankt!
Stephan
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Acteurs gezocht afstudeerfilm HKU
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gezocht: Maurice Gerse
» Veteranenverhalen gezocht
» Vrijwilligerswerk indonesië gezocht
» Polishouders bij de Nillmij en hun erfgenamen gezocht!
» Kiezers gezocht op de vuilnisbelt

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Berichten :: Algemeen-
Ga naar: