Chapeau..!!..aan alle personen die deze Praatcafe/Nogbrol topic(pagina, rubriek) bedacht hebben en gerealiseerd hebben.
Laatst aangepast door wujud op ma 14 nov 2011 - 5:16; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : titel aangepast: 'ngobrol' oogt beter dan 'nogbrol'... ;))
delftsblauw
Aantal berichten : 21 Registratiedatum : 14-04-10
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol di 1 feb 2011 - 11:57
uhm...hallootjes lui is dit 't "gewonekletstopic" of ister nog andre, jeetje wat een topics ben beetje luie indo dus heb geen zin om álles door te scrollen Ben hier niet zoveel geweest dus veel om na-bij te lezen zeg!
Nu....ga ik belanja dus...sampai nanti
LL Admin
Aantal berichten : 1026 Registratiedatum : 07-12-08
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol di 1 feb 2011 - 15:03
Hee Delftsblauwtje, Je kan dit topic ook als gewoon kletstopic gebruiken hoor. Hebben wij geen problemen mee. Heb je veel gekocht?
delftsblauw
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol di 1 feb 2011 - 15:55
ben al bezig met as zondag natuurlijk ja je kan niet alles door albert laten bezorgen, tis wel makkelijk voor drank enz maar versdingen wil ik toch liever zelf uitzoeken zit nu ff aan n bamiezzzjoep
Gast Gast
Onderwerp: In.... 4 ever di 1 feb 2011 - 16:06
Wujud,
zie hier wederom distructief bezig. Op Hyves worden zulke Delfs Blauw figuren van Hyves er afgetrapt!
Moet dit I...... 4 Ever vertegenwoordigen, moeten eigelijk alle reacties I .... 4 Ever samenbundelen en ludiek publiceren, over kwaltitei gesproken.
Jammer,
was in de MSN periode nimmer zo!
Ferry Schwab
wu
Aantal berichten : 6613 Registratiedatum : 08-12-08
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol di 1 feb 2011 - 16:15
Heer Ferry.............. wat bent u nu aan het doen??
Wat doet het Delftsblauwe Bordje nu weer verkeerd? Wat is er destructief aan de vraag of er hier ook gewoon gengobrold mag worden? Ben Vink is dit onderwerp begonnen, mag er dan niemand op antwoorden?
ElEl
Aantal berichten : 8018 Registratiedatum : 08-12-08
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol di 1 feb 2011 - 16:43
hoop nog wel dat er antwoord komt van heer Ferry, want ik snap er geen jota van
delftsblauw
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol di 1 feb 2011 - 21:49
nouja zeg, wat een...rare opmerking van hr Schwab leer eerst maar eens behoorlijk schrijven dan kan ik u beter begrijpen, tjonge, over kwaliteit gesproken. sorry modjes
Kesasar
Aantal berichten : 2586 Registratiedatum : 03-01-09 Woonplaats : Selandia Baru
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol wo 2 feb 2011 - 0:36
Haha, ik vraag mij af wat er gezegd zal worden over mijn plaatje van een kalong, denk je dat ze de dierenbescherming zullen op bellen? kalongs zijn distructief, speciaal als ze urineren over 't geveltje van je huis!
(als je 't mij vraagt? die jochies van de "I see 'um" hebben te veel spare time en proberen deze site te treiteren omdat ze niets beter te doen hebben, How's about that!! gruces dari hiero,
Ennuh..., Delftsblauw is ok, als maar niet blauw van de kou!
See you in the bayou, sapai strakkies
(een PSje, ik denk dat we hier niet met de heer FS te doen hebben, zeer distructief onder ander man's naam te schrijven, denk je ook niet?)
delftsblauw
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol wo 2 feb 2011 - 23:23
o o o!! haha nou....wát een rust verder zeg ik néks
oh is alweer lekker laat, ik zit hier aan mn laatste biertje en geniet van de stilte...overal Vandaag, gisteren eigenlijk, weer heerlijk ge-lijndanst, ja er was tuurlijk weer vollop te snoepen en tja...die lijn he
okay genoeg gewauwel, kga mn tampat tidur opsnorren dada xx
wujud Admin
Aantal berichten : 1008 Registratiedatum : 08-12-08
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol wo 2 feb 2011 - 23:30
zaaaligheid hè..!
Duinkonijn
Aantal berichten : 1148 Registratiedatum : 19-05-09 Leeftijd : 80 Woonplaats : In de duinen bij Haarlem, maar geboren in Batavia
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol do 3 feb 2011 - 0:17
Ja delftsblauw en wujud, inderdaad: wat een rust en om met delftblauw te spreken: o o o!! haha nou....wát een rust verder zeg ik néks
Ik zeg ook néks, maar lekker rustig...........
Ik ga ook mijn tempat tidur opzoeken.
DK
Henri R. Cingoor
Aantal berichten : 2328 Registratiedatum : 04-01-09 Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol do 3 feb 2011 - 6:09
Ook goede morgen allen.
Goed geslapen? Of liggen woelen en liggen piekeren wie nu wie is en wie nu weer gast is?
Iemand nog wat bami soep over voor me als ontbijt? Niet? OK, dan wordt het dus woon snel een broodje Deli France voor me.
Prettige dag allen.
Doei doei.
LL Admin
Aantal berichten : 1026 Registratiedatum : 07-12-08
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol do 3 feb 2011 - 7:12
Goeiemorgen allemaal,
Heb zeker lekker geslapen!
Leden die geen lid meer zijn van IAF.......hun naam wordt automatisch veranderd in 'gast'. Hun bijdragen blijven dus wel op het forum staan.
Prettige dag allemaal,
LL
delftsblauw
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol do 3 feb 2011 - 7:56
en ook vanuit delft 1 hele goede morgen! wow wat zijn we lekker vroeg zeg, is niet altijd zo hoor maar als ik weet dat er TIG dingen op me staan te wachten kan ik toch niet langer blijven liggen. laterrr!!
Henri R. Cingoor
Aantal berichten : 2328 Registratiedatum : 04-01-09 Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol do 3 feb 2011 - 8:32
@ LL: Dank voor uitleg.
@Insider lid: ICM gesloten hier op dit forum.....Dus banden worden doorgeknipt met IAF........Alle banden/hubungan/verbindingen/connecties inclusief die ene belangrijke band waar ik zelf nu bezig mee ben ivm boek?
@Wederom een insider lid: Boek en docu al op post. Hier in Indonesia is de post niet aan het staken, dus ik verwacht een spoedige aflevering, mits de hollandse TNT zijn best doet natuurlijk.
@Delftsblauw: Zorg je wel ervoor dat je vandaag alle taken afmaakt?
@DK: Genoten van je rust van gisteren?
@ Om K: Gaat u nu niet door aub op dat plaatje van die Kalong, want dat wordt echt wel straks dus paniki eten.
En nu echt doei doei en wederom een prettige dag. Het is niet koud vandaag en dat merkte ik want de broodjes van Deli F waren warm en bleven warm, toen ik thuis kwam.
Duinkonijn
Aantal berichten : 1148 Registratiedatum : 19-05-09 Leeftijd : 80 Woonplaats : In de duinen bij Haarlem, maar geboren in Batavia
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol do 3 feb 2011 - 18:25
Bro Henri,
Ja, ik heb prima geslapen op mijn tempatje.
Was ook nodig want vanmorgen moest ik weer op de pijnbank bij de Fysiotherapeut liggen. Gelukkig alweer overleefd, volgende week weer erheen.
Groetjes,
DK
delftsblauw
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol di 8 feb 2011 - 8:56
hallootjes semua en....1 hele fijne dag voor jullie! t ziet er iig erg mooi uit buiten, beter dan afgelopen dgn als iemand mij zoekt... ben naar den Haag, om pesies te zijn, sta ik strax weer voor de jap. ambassade met mn gele payung
ElEl
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol di 8 feb 2011 - 9:04
Inderdaad ziet het er lekker uit buiten. En als iemand mij zoekt.......ik ga naar Amsterdam naar de boekpresentatie van Marion Bloem.
Hele fijne dag allemaal!
wu
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol di 8 feb 2011 - 9:50
en ik? als iemand mij zoekt ben ik.......... of in de tuin werken, of een terrasje pakken in de stad..
Lente geniet ervan...
OmSid
Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 08-01-09 Woonplaats : Negeri Kincir Angin
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol di 8 feb 2011 - 14:03
ElEl schreef:
..ik ga naar Amsterdam naar de boekpresentatie van Marion Bloem.
Hele fijne dag allemaal!
Morgen krijgen we verslagnya. Als ik geweten had , ben ik gekomen. Kan ik mss op de foto met Mevr.Bloem
ElEl
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol di 8 feb 2011 - 21:52
Verslag volgt idd morgen!
wu
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol di 8 feb 2011 - 22:05
Boeroeng
Aantal berichten : 931 Registratiedatum : 03-01-09
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol di 8 feb 2011 - 22:22
yeahhh verslag.... zet je ook op OP ? weetjewat ik zet wel een link in een I4Etopic hierheen daarvoor.. ik had al een topic met dat boek klaar.
ElEl
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol di 8 feb 2011 - 22:28
Okidokie Boeroeng, de foto's heb je iig al...... Morgenavond schrijf ik verslag en zet het bij topic boekbespreking als reply bij haar boek.