Aantal berichten : 6613 Registratiedatum : 08-12-08
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol zo 4 sep 2011 - 12:09
Toegankelijk voor iedereen? mijn FB is alleen voor vrienden zichtbaar, en dan ook nog eens: de ene vriend ziet niet wat een andere vriend misschien wel ziet
en ja: FB verandert nog weleens van begrippen zonder mededeling vooraf, dat gebeurt dan pas na een tijdje dat je gewaarschuwd wordt doordat je ergens wat leest bij vrienden bijv. Wat eerst vrienden was, heet nu opeens publiek.. (wat is hun definitie van publiek?? openbaar voor wie?) had je eerst offline ingesteld, opeens merk je dat je bereikbaar bent voor de chat.. en van de ene op de andere dag was je niet meer beveiligd en moest je handmatig https instellen.... en meer van dat soort geintjes
Boeroeng
Aantal berichten : 931 Registratiedatum : 03-01-09
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol zo 4 sep 2011 - 13:52
oeps.. ik me nooit verdiept in de toegangelijkheid van fb. ik rotzooi maar wat an
wu
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol wo 14 sep 2011 - 10:33
pfff .. ondertussen is I4e blog nog steeds niet online, het schijnt een chaos te zijn.. ik denk, groter dan die van ons toen op MP (maar dat weet ik niet zeker want ik kan niet achter hun schermen kijken...) Willen ze weer hun oude looks terug krijgen dan zijn ze nog wel een tijdje zoet, ben ik bang... Sterkte, jullie!
Gelukkig hebben we nog hun FB
Boeroeng
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol wo 14 sep 2011 - 10:45
jawel... we zijn online... maar onder het nieuwe adres: http://indisch4ever.weblog.nl/
het oude adres is: http://indisch4ever.web-log.nl/
let op het streepje bij web ..... - ..... log De bedoeling is dat ook het oude adres redirect wordt naar het nieuwe adres dat zal nog wel gebeuren de komende week
is dit allemaal te moeilijk om te onthouden? probeer dan dit: indisch4ever.nu
niet gistren, niet morgen.. niet nl of com
voor de rest is I4E een puinhoop.. we kunnen niet inloggen, dus niks veranderen ik mis alle reacties en topics en indexpagina's zijn niet te vinden.. de berichten van 3 subweblogs zijn op 1 hoop gegooid met de hoofdweblog
wujud Admin
Aantal berichten : 1008 Registratiedatum : 08-12-08
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol wo 14 sep 2011 - 11:15
Dat is tenminste iéts.. en dat is beter dan helemaal nopp
Moet wel wennen hoor, ben dat andere uiterlijk gewend - eerst bruin, toen blauw.. deze is nog maagdelijk onbeschreven, geen verschillen van mening.. geen Indische beeldjes
maar wel iiiiih html codes..
(náárr.. van die puinhoop, leef met je mee!)
Henri R. Cingoor
Aantal berichten : 2328 Registratiedatum : 04-01-09 Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol wo 14 sep 2011 - 14:30
Succes Boeroeng met de voortgang van I4E, want.... het duurt nu wel erg lang. Heb zitten koekeloeren op de de nieuwe Satu Dua...................Ok K zou zeggen: allemachies attenooye.
Duinkonijn
Aantal berichten : 1148 Registratiedatum : 19-05-09 Leeftijd : 80 Woonplaats : In de duinen bij Haarlem, maar geboren in Batavia
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol wo 14 sep 2011 - 20:03
Beste Boeroeng,
Je schreef:
Citaat :
jawel... we zijn online... maar onder het nieuwe adres: http://indisch4ever.weblog.nl/
het oude adres is: http://indisch4ever.web-log.nl/
let op het streepje bij web ..... - ..... log De bedoeling is dat ook het oude adres redirect wordt naar het nieuwe adres dat zal nog wel gebeuren de komende week
is dit allemaal te moeilijk om te onthouden? probeer dan dit: indisch4ever.nu
Maar geen van de drie doet het (nog?) niet. Ik krijg de mededeling: Bad gateway 502 Wat dat betekent weet ik niet.
DK
Boeroeng
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol wo 14 sep 2011 - 20:11
op dit moment 22.08 is alles offline ze zullen wel aan het werken zijn ergens mee.. de hele klus is gierend uit de hand gelopen voor die gasten ik geloof werkelijk dat zij 12 uur per dag aan het werken zijn hiermee.. ik ben IT-mens dus ik kan het technisch helemaal niet beoordelen maar vooraf hebben ze de webloggers zoiets verteld van : .... we gaan op een nacht verhuizen van San Francisco naar Amsterdam en als jullie s'ochtends wakker worden dan is waarschijnlijk alles gebeurd .......
LL Admin
Aantal berichten : 1026 Registratiedatum : 07-12-08
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol wo 14 sep 2011 - 23:50
Er klopt nog steeds niets van....én het ziet er vreselijk uit.....
Duinkonijn
Aantal berichten : 1148 Registratiedatum : 19-05-09 Leeftijd : 80 Woonplaats : In de duinen bij Haarlem, maar geboren in Batavia
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol do 15 sep 2011 - 0:06
@Boeroeng, Ik ben het helemaal eens met @ELEL, dit is een enorme ramp! Vreselijk. Nog veel erger dan het onoverzichtelijke Facebook !!!!!!! Facebook is geen prettig medium, geen overzicht, lastig, amper berichtgeving en zeer onoverzichtelijk ! Gebruiksonvriendelijk, als je op de hoogte wil blijven met je "vrienden" dan moet je ze allemaal apart aanklikken. Zeer lastig als veel "facebook vrienden "hebt ! Dit forum is minstens duizend maal beter en je oude indisch4ever blog was ook uitermate prima. Ik begrijp dat je hier weinig aan kan doen, maar dit is voorlopig niet de oplossing. Wordt het ooit beter? Laten we het hopen.
Veel sterkte Boeroeng!
DK
Kesasar
Aantal berichten : 2586 Registratiedatum : 03-01-09 Woonplaats : Selandia Baru
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol do 15 sep 2011 - 3:40
Hmmm.., de ouder je word de langzamer het gaat, maar een ding begrijp ik niet, als je een site hebt dat goed gaat waarom veranderen naar iets dat je je haren van gaat uit trekken en mischien al de data verliezen die je na al die jaren hebt vergaard, ik hoop voor tuan Burung dat hij een copie heeft van 't geheel, als niet....., fluiten maar! siK.
ElEl
Aantal berichten : 8018 Registratiedatum : 08-12-08
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol do 15 sep 2011 - 7:12
DK....als je bij Facebook op startpagina klikt dan zie je al het nieuws van je vrienden.......klik dan op meest recent en je hebt een aardig overzicht....
Boeroeng
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol do 15 sep 2011 - 9:02
@ kesasar.... weblog.nl gebruikte het besturingssysteem van Typepad te San Francisco en alle weblog-bestanden stonden ook daar op de computers. Typepad wilde af van weblog.nl en zegde een jaar geleden het contract op. weblog was dus gedwongen: * naar een andere server en andere computers te verhuizen * over te gaan op een ander besturingssysteem
en toen wat? het grote geklungel kon beginnen... gut ik herken mezelf er wel in
Ondertussen willen Nelly en ik overschakelen op een noodweblog bij wordpress en dat dit te bereiken is met de domeinnaam indisch4ever.nu we moeten nog wat regelen en overleggen vandaag. Die domeinnaam houden we aan als we teruggaan naar weblog.nl, dus mensen hoeven niet opnieuw te wennen aan een ander adres.
Oeps... hebben we die domeinnaam wel betaald ?
Laatst aangepast door Boeroeng op do 15 sep 2011 - 9:04; in totaal 1 keer bewerkt
Boeroeng
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol do 15 sep 2011 - 9:03
Boeroeng schreef:
ik ben IT-mens dus ik kan het technisch helemaal niet beoordelen
ajooo klungel jij...... het moet zijn "ik ben géén IT-mens"
Boeroeng
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol do 15 sep 2011 - 15:15
ben ik weer.. okeee. het plan gaat door..
http://indisch4ever.nu/
de weblog op wordpress.com is tijdelijk, maar het adres indisch4ever.nu willen we permanent houden ... ook als we teruggaan naar weblog.nl
ElEl
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol do 15 sep 2011 - 16:21
ElEl
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol do 15 sep 2011 - 16:35
Heee Boeroeng, als ik nu op jullie site reageer, dan zie ik mijn reactie niet staan........Instellingen gewijzigd sinds vanmorgen?
Kesasar
Aantal berichten : 2586 Registratiedatum : 03-01-09 Woonplaats : Selandia Baru
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol do 15 sep 2011 - 17:04
Terima kasih for the info my feathered friend siK.
Boeroeng
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol do 15 sep 2011 - 22:59
geen idee LL. bij mij werden er ook een stel reacties geweigerd... deze software heeft ook zijn kuren
ElEl
"Het gebeurde ergens in de..." van Hans Oosterwijk is ook min of meer terug, zie ik (Leuk hoor, om zowat iedere stap die jullie zetten te volgen.. soms snap je eerst niet het waarom en dan opeens zie je het resultaat)
wu
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol do 29 sep 2011 - 17:51
Hoe is het met Om Kesas? 'k mis hem....
ElEl
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol do 29 sep 2011 - 20:04
Ja........heeft iemand wat gehoord?
wu
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol ma 3 okt 2011 - 15:50
In de Volkskrant vandaag (03-10) gelezen…
Citaat :
Waarin het kleine Kendal groot is
Nauwelijks 28 duizend inwoners heeft het plaatsje Kendal in de landelijke Noord-Engelse county Cumbria, maar het stadje bracht twee unieke, authentieke indiebands voort: naast de harde kern van British Sea Power komt ook de succesvolle band Wild Beasts er vandaan.
Nooit geweten dat er een plaatsje Kendal bestaat in Engeland.. ik ken wel het plaatsje Kendal bij Semarang, Midden-Java, een van de woonplaatsen van familie van vaderskant. En dan nog dat indie…
Wikipedia zegt: Indie of indierock is een verzamelnaam die wordt gebruikt voor voornamelijk op rock georiënteerde kunstmuziek die zich over het algemeen laat karakteriseren door haar houding: een afkeer van commerciële muziek en een voorliefde voor het experiment. De naam komt van het Engelse woord independent
ElEl
Onderwerp: Re: Praatcafe/Ngobrol di 4 okt 2011 - 12:49