Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Meldpunt SP Indische en Molukse kwesties.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Henri R. Cingoor

Henri R. Cingoor

Aantal berichten : 2328
Registratiedatum : 04-01-09

Meldpunt SP Indische en Molukse kwesties. Empty
BerichtOnderwerp: Meldpunt SP Indische en Molukse kwesties.   Meldpunt SP Indische en Molukse kwesties. Icon_minitimewo 23 mei 2012 - 8:45

Ik verwijs naar deze link op dit forum: SP wil excuses aan Molukkers voor aangedaan leed

Naar aanleiding van dit bericht EN naar aanleiding van de op 28 juni vorig jaar gehouden debatten 2de Kamer (en waar helaas tot op heden niets meer over gehoord wordt)
heb ik WEDEROM de SP benaderd onder andere over de Indische kwestie van nabetalingen etc achterstallige salarissen ambtenaren en nog meer "onfrisse" zaken uit het verleden en aanverwante kwesties.

(Ongeveer 2 Jaren geleden - om en nabij - had ik de SP al benaderd doch geen response gekregen. Ik nam toen aan omdat wisseling van de wacht plaats vond - Roemer / Kant.)

Kortom: Ik deelde de SP via afgevaardigde zoals onder vermeld, nogmaals mede - in uitvoerige emails - hoe de zaken er eigenlijk voorstaan in Nederland op dit gebied.... NUL KOMMA NUL dus.

Ik scheen in mijn email een ietwat "ongewone" toon gebruikt te hebben, want iemand werd wakker en vroeg mij om nog meer lopende zaken op dit gebied. (Ik schermde met bijvoorbeeld 1.000.000 Indische en nazaten, dus potentiëel kiezersvolk voor de SP.)

Dus bij deze:

Naam en adres van tussenpersoon bij de SP, die graag nog meer één ander wil vernemen ( en er misschien vanuit de SP iets meer aan kan doen.)

Mijn oproep: SCHROOM niet en benader deze afgevaardigde.... HOORT ZEG HET VOORT alsjeblieft. Dit is een extra KANS om gehoord te worden. Vele vingers aan een hand zeggen niet veel, maar vele vingers, geblald tot een vuist, komen krachtiger over.

Ik heb via de website van Hans Vogelsang ook al naam+tel.nr van de SP afgevaardigde doorgegeven.

Hieronder dan:

Jip van Dort
Fractiemedewerker Buitenlandse Zaken SP
070 318 3805
06 456 100 67
jvdort@sp.nl
www.sp.nl

Verzoek aan BOEROENG: Is het mogelijk dat deze naam en tel.nrs ook bij I4E geplaats kunnen worden? Bij voorbaat dank.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.imexbo.nl
Boeroeng

Boeroeng

Aantal berichten : 931
Registratiedatum : 03-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Meldpunt SP Indische en Molukse kwesties.   Meldpunt SP Indische en Molukse kwesties. Icon_minitimewo 23 mei 2012 - 9:50

Done !!
follow the link
Henri R. Cingoor

Henri R. Cingoor

Aantal berichten : 2328
Registratiedatum : 04-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Meldpunt SP Indische en Molukse kwesties.   Meldpunt SP Indische en Molukse kwesties. Icon_minitimewo 23 mei 2012 - 10:00

Dank voor plaatsen. thnx
http://www.imexbo.nl
Boeroeng

Boeroeng

Aantal berichten : 931
Registratiedatum : 03-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Meldpunt SP Indische en Molukse kwesties.   Meldpunt SP Indische en Molukse kwesties. Icon_minitimewo 23 mei 2012 - 11:05

Meldpunt SP Indische en Molukse kwesties. Indopowerb
wu

wu

Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

BerichtOnderwerp: Re: Meldpunt SP Indische en Molukse kwesties.   Meldpunt SP Indische en Molukse kwesties. Icon_minitimewo 23 mei 2012 - 11:57

yeah Indopowerrr!

https://indonesie.actieforum.com
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Meldpunt SP Indische en Molukse kwesties.   Meldpunt SP Indische en Molukse kwesties. Icon_minitime

Meldpunt SP Indische en Molukse kwesties.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Themazondag `Indische en Molukse integratie' - 15-11-'09
» Herinneringscentra staan stil bij geschiedenis Indische en Molukse gemeenschap
» Dagzorg voor Molukse-en Indische ouderen geopend
» Wat is er over van het Molukse ideaal?
» Adidas opent meldpunt voor uitbuiting bij Aziatische toeleveranciers

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Berichten :: Algemeen-
Ga naar: