Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Mijn 2012: Alfares Munster

Ga naar beneden 
AuteurBericht
wu

wu

Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

Mijn 2012: Alfares Munster  Empty
BerichtOnderwerp: Mijn 2012: Alfares Munster    Mijn 2012: Alfares Munster  Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 15:16

29 december 2012 | Auteur: Richard Kok

Wat is jouw persoonlijke hoogtepunt van het afgelopen jaar?
Samen met Susan Tehupuring en Izaäc Singadji heb ik ruim een jaar harmonieus gewerkt aan ons project “50 jaar Molukkers in Doesburg”. We kijken dankbaar terug op een prachtig jubileumjaar met vele geslaagde evenementen voor en door (Molukse) Doesburgers. De dag van het historisch duel tussen Sporting Ambon en SC Doesburg, de pointillisme-expositie in de Raadskelder en de presentatie van de gelegenheidsbonbon ‘Juliana Louise’ zijn onvergetelijke gebeurtenissen in 2012.

Wat is voor jou hèt Doesburgse moment van 2012?
De onthulling van de gedenksteen aan de IJsselkade op 15 september was een bijzonder gedenkwaardig moment. Doesburg stond met deze blijvende uiting van verbondenheid stil bij het feit, dat in er in 1962 een grote groep Molukkers naar de Hanzestad kwam. De aankomst van de eerste generatie die per schip aanmeerde was hartverwarmend. De ceremonie was emotioneel en het afsluitend straatfeest in de wijk geslaagd.

Lees verder » Doesburg Direct

Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com

Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Goudmijn: Een stukje van mijn vader (2 mei 2012)
» Mijn favoriete vertelling was het 'kerstverhaal' van mijn moeder
» Stage in mijn moederland
» Mijn opa in de Oost
» ‘Mijn man had oorlogstrauma’s’

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: