Meneer Reimers breekt onderbeen op zes plaatsenWillem Reimers, beter bekend als Meneer Reimers of Reimpie in de tv-programma's van Herman den Blijker, heeft zijn onderbeen op zes plaatsen gebroken. In de Telegraaf vertelt Reimpie aangeslagen dat hij tot overmaat van ramp ook nog een ernstige wondinfectie kreeg.
Meneer Reimers breekt onderbeen op zes plaatsen
Meneer Reimers verheugde zich op zijn trip naar Bali, maar onderweg ging het mis. "Ik moest in Jakarta overstappen voor de binnenlandse vlucht naar Bali. Om de drie uur wachttijd te overbruggen ging ik naar de businesslounge. En op een gegeven moment moest ik naar de wc. Nou, de tegels die wij op de muur hebben, liggen daar op de vloer. Spiegelglad waren ze, maar een jongetje was nota bene bezig ze nog extra op te poetsen! Enfin, ik kom de wc uit en glijd me toch uit! Ondanks mijn mooie schoenen met rubberen zolen, ging ik over het drempeltje en knál."
De voormalige copresentator van Herman den Blijker ligt voorlopig nog in de lappenmand en daar baalt 'ie flink van. Klein lichtpuntje voor Reimpie, het programma Herrie in de Keuken trok gisteravond wel zo'n 750.000 kijkers.
RTL.nl