Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 The Indonesian Chanel, waar blijft het?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

The Indonesian Chanel, waar blijft het? Empty
BerichtOnderwerp: The Indonesian Chanel, waar blijft het?   The Indonesian Chanel, waar blijft het? Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 15:07




The Indonesian Chanel, waar blijft het?

REGIO | 02 juli 2014 | Door Rhido Ouwejan, dichtbij-meeschrijver


WEESP - Er zou een nieuw Indonesisch tv kanaal komen. The Indonesian Chanel (TIC). Dit is een
Engelstalige zender die over mijn geboorteland Indonesië allang zou moeten verschijnen, maar nog steeds is deze zender nog nooit in de lucht geweest. Volgens geruchten zou deze tv zender op 3 juni 2014 in de lucht moeten gaan.

Via mijn collega op mijn werk hoorde ik eerst van haar dat er binnenkort de nieuwe Indonesische zender per 3 juni 2014 in de lucht moet komen. De zender heet The Indonesian Chanel (TIC). Ik heb paar keer mijn provider UPC gebeld en gevraagd wanneer deze zender zou komen? Hij zou op kanaal 412 komen. De zender is dan wel Engelstalig, en het zou alles wat met Indonesië te maken zou hebben uit gaan moeten zenden.

Onduidelijk is wanneer deze zender ook daadwerkelijk in de lucht komt. Men belooft alles maar ik heb het idee dat ik meer een dode mus vang tot nu toe. Ook in de Gooi en Vechtstreek waaronder bijvoorbeeld Weesp en Hilversum en voor mensen die UPC hebben, zouden allang moeten ontvangen. Het is een gratis zender en moet oa inclusief in het Royaal pakket zitten.

GARUDA TV
Jaar of 5 geleden had je de Indonesische zender Garuda TV. Daar betaalde je toen 10 € per maand en het was Indonesisch gesproken, wat ik zelf kan verstaan. Maar recent was deze zender toen helemaal niet. Zij zonden steeds dezelfde programma's uit die ik al eerder had gezien. Later ging Garuda TV vermoedelijk failliet. Dus er bracht verder helemaal geen zoden aan de dijk. Opgeven moment hield Garuda TV mee op te bestaan en ik bij mijn provider heb gemeld, werd het in prijs verrekend, zodat ik eenmalig iets minder voor hoef te betalen. Daarna werd het niet meer gefactureerd.

Met TIC weet ik nog steeds niet waar dit naar toe zou leiden. Misschien komt hij ooit in de lucht, voordat je het weet ben je al een halfjaar verder maar ondertussen is het slechts 1 maand verder. Maar ze zeggen op z'n Indonesisch Jam Karet (dat je de tijd niet zo nauw moet nemen), maar dit duurt wel nu echt te lang. Volgens mij is deze nieuwe Engelstalige Indonesische zender ook geen succes, vrees ik. Ik vind dit nogal zeer onduidelijk wat er komen gaat en daarom ben ik zeer kritisch en onzeker daardoor van geworden.

Dit artikel is voor het laatst aangepast op: 02 juli 2014


Dichtbij
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

The Indonesian Chanel, waar blijft het? Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Indonesian Chanel, waar blijft het?   The Indonesian Chanel, waar blijft het? Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 15:12


scratch ik meen me te herinneren dat ik laatst ook iets geplaatst had over Indonesische tv op UPC.
Heb gezocht en gezocht, kan het nergens vinden

 affraid goena goena.... géen Indonesische tv-uitzendingen, géén berichtgeving daarover....


 faraodrunken - Suspect - Evil or Very Mad - Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
Henri R. Cingoor

Henri R. Cingoor


Aantal berichten : 2328
Registratiedatum : 04-01-09
Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas

The Indonesian Chanel, waar blijft het? Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Indonesian Chanel, waar blijft het?   The Indonesian Chanel, waar blijft het? Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 16:19

Ik weet het niet, maar sinds de webmaster zich bezighoudt met het Indonesische gebeuren, verdwijnen hier berichtendraadjes met gezwinde spoed.

Volgens mij richting tropenzon, hibur....

Hoewel gisteravond zat ik wat te koekeloeren naar de beeldbuis met een scheel oog (ander oog was dicht wegens zelfstudie van het binnenste van het ooglid) en ineens hoorde ik Indonesisch uit de TV komen.

Ja hoor zouteloze film uit Indonesia en na een paar minuten volgde andere oog en toen al....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.imexbo.nl
Gesponsorde inhoud





The Indonesian Chanel, waar blijft het? Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Indonesian Chanel, waar blijft het?   The Indonesian Chanel, waar blijft het? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Indonesian Chanel, waar blijft het?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
»  Genaaid waar je bij staat
» Waar gaan de studenten dit jaar naartoe?
» Niets blijft geheim
» Verkiezingsnieuws Indonesië
» Het Tropenmuseum is en blijft open

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: